• وبلاگ : سوره
  • يادداشت : اكبر و قطار ؛ جلال و انگليس
  • نظرات : 3 خصوصي ، 13 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + يك نفر 

    شما از اين عبارت مخل مباني اسلام هر برداشتي بخواهيد مي توانيد بكنيد. اين خودش يك ايراد اساسي به قانون اساسي ماست كه راه براي برداشتهاي شخصي زياد دارد.

    به هر حال اين را يادتان باشد همين شورشها و اغتشاشات و اعتراضات خياباني بود كه جمهوري اسلامي را محقق كرد. خوب بود مردم منتظر مي ماندند تا شاه به تجمعاتشان مجوز بدهد.

    من اصلا دلم نمي خواهد با شما بحث كنم چون از نظر شما همه محكومند و حرف درست فقط حرف شماست. از اين قياس احمقانه قطار معلوم است چه طور فكر مي كنيد.

    در مورد آقاي هاشمي هم بايد اين شعر را يادآوري كنم (يكي بر سر شاخ بن مي بريد).

    آخرش هم معلوم است.

    پاسخ

    البته تفسير ما شخصي نيست بلكه تفسير حقوقيست تفسير شما شخصيه كه گويا به هيچ صراطي مستقيم نيستيد. و گرنه مرجع تفسيز قانون اساسي مشخصه. همچنين مملكت هم داراي قوه قضائيه و هم داراي نهادهاي قانوني و تثبيت شده ديگر است كه بتوانند نظرشان را مشخصاً ارئه بدهند و قانون و غير قانون را باز شناسند. در ضمن اگر از قانون سر در مي آورديد متوجه ميشديد كه قانون اساسي كليات را مطرح ميكند و نحوه اجرا بر عهده قوانين معموليست كه اعمال صورت گرفته در اين روزها بر خلاف هم قوانين عادي بود و هم قانون اساسي. لازم به ذكر است حفظ نظم و امنيت جامعه اسلامي از مباني اساسي است كه مخل آن مصداق مفسدفي الارض است كه تنها مجرميست كه در اسلام بدون دادگاه حضوري ميتوان به مرگ محكومش كرد. اي كاش ذره اي شناخت ميداشتيد بعداً سخن وراني ميكرديد.